BlogPost.Timpul.md
16.01.2014

Punct. …şi de la capăt! ZOILE vor curge în continuare…

 
Bloggeri / autori

Gabriel Calin

 
 

Ieri am discutat cu cel puţin 3 apărători ai tristului media. Doi dintre aceştia sunt jurnalişti. Nu le voi da numele. Concluzia la care am ajuns din discuţiile purtate este umrătoarea: Cabliştii au procedat urât, Jurnal TV s-a făcut de râs cu Mocanu dar şi au speculat implicând politicul în rezolvarea unor probleme de ordin economic. Totodată interlocutorii mei au fost de acord cu faptul că, având în vedere că Jurnal TV este o televiziune de buzunar, aservită clanului Ţopa, telespectatorii au fost folosiţi pe post de carne de tun.

Acum să le luăm punctual:

1. Faptul că mai mulţi operatori de cablu au sistat simultan retransmisiunea Jurnal TV dovedeşte clar că cel puţin între ei a existat o înţelegere de cartel. Asta însă nu înseamnă nicidecum că au făcut-o la comanda cuiva. Posibil că aceştia au decis să-i “atenţioneze” într-o manieră mai categorică pe radiodifuzori că ar fi bine să nu uite despre faptul că nu au semnate contractele. Şi, la o adică, depind de cablişti. Într-un viitor, în care, potrivit deciziei CCA, cabliştii nu vor mai fi obligaţi să includă gratuit posturile de genul Jurtnal TV, “atenţionarea” de acum câteva zile le va fi o lecţie bună. La negocieri cabliştii vor fi avantajaţi din start, iar difuzorii mai cooperanţi la semnarea contractelor şi clauzelor financiare ale acestora. Anume aşa arată o înţelegere de cartel clasică. Asta, cel mai probabil s-a întâmplat şi în cazul Jurnal TV, RTR şi ACCENT TV.

2. Apariţia lui Mocanu la protestul organizat de Jurnal TV a fost lucrul care i-a dat jos şi pe cei mai aprigi susţinători ai Jurnalului – un post TV care pretinde că este liber şi echidistant i-a oferit dreptul unui politician, acolitul fondatorilor Televiziunii (membri şi ei ai mişcării Antimafie), să adune puncte electorale pe baza “tragediei” inventate prin care trece JTV.

3. Mesajele distorsionate şi anunţurile despre “închiderea” jurnal TV-ului au fost o altă dezinformare a celor de la Jurnal. E mult mai simplu să spui ca au sistat emisia (mai cu impact), decât să explici că de fapt au trasferat canalul de la un pachet la altul, în cazul SunTV, sau că nu au fost încheiate contracte nici cu restul cabliştilor.

4. Cazul RTR şi comunicatul de presă emis de instituţie demonstrează că peste problemă se putea trece şi civilizat fără a implica politicul şi a specula pe sentimentele telespectatorilor, provocate tot de dezinformare de altfel.

5. Atât PLDM-ul cât şi PD-ul au condamnat acţiunile cabliştilor şi le-au recomandat să revizuiască situaţiunea, dar pietrele au zburat doar în grădina democratului Vlad Plahotniuc. Să acuzi o persoană de faptul că deţine totul în această ţară e pur şi simplu neprofesionist. Dacă Plahotniuc ar deţine chiar totul atunci în ţară nu ar exista nici Voronini nici Filaţi şi posibil nici alte partide. În cel mai rău caz o televiziune profesionistă şi echidistantă acuza Guvernarea de imixtiune în activitatea presei, iar rezultatul ar fi fost mai rapid, pentru că toate partidele erau să ceară de urgenţă cabliştilor să readucă în grile postul. Anume aici se crează impresia că nici nu s-a dorit readucerea în grile a Jurnalului – scandalizarea permanentă îi avantaja pe Ţopi şi Mocanu.

6. În ziua în care JTV a fost reintrodus în grila SunTV, jurnaliştii de la JurnalTV au realizat un reportaj la comanda lui viorel Ţopa (Lucru demonstrat de Bloggerul Dragoş Galbur) care ataca familia democratului Plahotniuc. L-au difuzat în ştiri într-un buletin machetat mişeleşte şi manipulator îndată după blşocul de ştiri dedicat “sistării”şi revenirii în cablu a Jurnalului. Astfel, cei de la Jurnal TV au demonstrat odată în plus că au folosit telespectatorii pe post de carne de tun într-un război care nu-i priveşte. Înţelept din partea celor din PD ar fi să nu le atragă atenţie şi să-i lase pe cei de la Jurnal să se înnece în propriile ZOI, pe care vor continua să le toarne, pentră că asta e ocupaţia de bază a jurnaliştilor aserviţi clanurilor…

P.S. Pentru că cele trei IP-uri ale “Antimafiei” sunt omniprezente în comentariile la postările cu tema Jurnal TV am decis să închid comentariile acestei postări.

 vox.publika.md
blogpostt

Dacă ți-a plăcut acest articol, urmărește BLOGPOST.MD pe TWITTER!

 
 
 
 
 
 
 
Etichete: ,
 
 
Sting

Este imp[ortant ca cetatenii sa realizeze acest lucru si sa nu faca jokul a 2 criminali fugari care au nevoie de porta voce p/u ruinarea viitorului european al RM

Ianuarie 16, 2014 at 20:29 Răspunde
 
Nume: *
Adresa de email: *
nu se publica
Pagină web
Comentariul*
 

 
 
 
De acelasi autor
 
 
25.06.2014

Referendumul lui Filat, o încercare mascată de a băga Moldova în NATO

 

Mulţi s-au grăbit să cadă în capcana liderului PLDM, după ce acesta a anunţat că vrea ca în noiembrie să ‎fie organizat un referendum privind includerea în Constituţie a scopului Moldovei de a adera la UE. L-au criticat în toate felurile pentru că vine iar cu iniţiative prosteşti de PR. Mai mult, Dodon şi-a bătut... (1 Referendumul lui Filat, o încercare mascată de a băga Moldova în NATO )

24.06.2014

‎Filat și Recean fac curățenie în presă

 

Poliția politică a lui Recean și Filat se arată foarte preocupata de mine și de alți colegi. Am primit mai multe “avertismente” zilele acestea, dar unii au încercat să-mi transmită că dacă mă liniștesc și nu mai scriu nimic de Fiat, Recean și PLDM-ul lor corupt, voi fi lăsat în pace. Eu vreau să le... (0 ‎Filat și Recean fac curățenie în presă )

23.06.2014

Toţi jurnaliştii în puşcărie până în 2020! Proiectul electoral al PLDM

 

Cel care încearcă să asocieze toate meritele pentru parcursul european al Republicii Moldova cu propriul nume, adică Vlad Filat, demonstrează pe zi ce trece exact contrariul. Or, anume el este cel care calcă în picioare, fără pic de remuşcare pe obrazu-i gros ca scoarţa stejarului secular de pe sigla partidului, tot ceea ce înseamnă valori... (2 Toţi jurnaliştii în puşcărie până în 2020! Proiectul electoral al PLDM )

 
 
Vezi toata lista de bloggeri
 
 
 
Ultimele
Comentarii

  来源: 沧州金辉压瓦机械设备厂   电 话:0317-8086188   传 真:0317-8086199   手 机:13832771638  15133711101   Q    Q:59458991       49870222   联系人:王经理   邮 箱:59458991@qq &

'Un verso en lugar de inspiración en el canción,Gafas de sol Ray Ban Barato, 'Man A Mirror ',Gafas Ray Ban …

A continuación se presentan análisis de los lugares que visita (o va a visitar aún) en su. CliffObviously,Barato Nike Air …

Descubra jugar agresivamente poker la utilización de este tipo de juego,zapatos air jordan Outlet, alternativa en sus preocupaciones es casi …

  It's possible to bet any amount in the event that it's in the table minimum and maximum.One-roll bets differ …

 
 
Vrei ca textul tau sa fie publicat aici?
Scrie-ne la info@blogspot.md

Vom publica acele articole care oferă perspective noi asupra temelor dezbătute în spațiu public și demonstrează o buna cunoaștere a subiectului abordat.

Inscrie-te acum sau Solicită blog