BlogPost.Timpul.md

Alimente care iti dau energie si te scapa de astenia de toamna

somon-ghimbir-busuioc11

Vremea rece aduce odata cu ea o stare de spirit proasta. Mai mult decat atat, te secatuieste de energia de care ai atat de multa nevoie pentru a duce la bun sfarsit sarcinile zilnice. Poti deveni insa mai plina de viata daca asimilezi anumite alimente care furnizeaza suficiente calorii si nutrienti benefici organismului.

Cele mai bune alimente pe care le poti asimila pentru a-ti imbunatati starea de spirit sunt cele care stabilizeaza nivelul de zahar din sange si declanseaza eliberarea de substante chimice care te fac sa te simti bine (serotonina).

Exista si altele care aduc beneficii majore corpului, asa ca iata un mic ghid privind cele mai eficiente solutii care dau un impuls sistemului tau, facandu-te mai fericita si mai puternica.

Carbohidratii buni- carbohidratii sunt sursa de combustibil preferata a corpului tau deoarece ridica nivelul de serotonina. Evita alimentele dulci si sosurile de zahar deoarece ele cauzeaza oboseala si toane. In schimb, opteaza pentru cereale integrale, intrucat organismul le absoarbe mai lent si se simte ajutat de ele sa mentina nivelurile stabile de energie si de zahar din sange. Carbohidratii buni ii poti regasi in: orez, fasole, cartofi, linte.

Caju, migdale, alune- aceste alimente nu doar ca sunt bogate in proteine. Ele contin de asemenea magneziu, o minerala care joaca un rol vital in conversia zaharului in energie.

Carne slaba, macra- carne de vita macra, carnea de pui fara piele si carnea de curcan sunt surse sanatoase de proteine. Ele contin, in plus, vitamina B12, care poate combate insomnia si depresia.

Somon- pestele gras este bogat in Omega-3, care previne la randul lui depresia. El ofera, in plus, o gama larga de beneficii, protejand sanatatea inimii, motiv pentru care este extrem de indicat sa ii consumi cu precadere de-a lungul sezonului rece. In afara de pestele gras, poti regasi Omega-3 in legume cu frunze verzi si intunecate.

Fibre- fibrele sunt un stabilizator de energie. Ele incetinesc digestia, oferind o aprovizionare mai constanta de energie in timpul zilei. Poti creste aportul de fibre din organism prin consumul de fasole, fructe, legume, paine integrala de grau si cereale integrale.

Apa- intre deshidratare si oboseala exista o legatura clara. Unele studii sugereaza chiar ca pana si deshidratarea usoara poate incetini metabolismul si ingreuna activitatea creierului. Solutia este simpla: bea cat mai multa apa sau alte bauturi neindulcite la intervale regulate.

Ciocolata pura- o portie zilnica de ciocolata pura iti poate creste energia si imbunatati starea de spirit. Nu ezita sa o consumi, fara sa exagerezi insa.

blogpostt

Dacă ți-a plăcut acest articol, urmărește BLOGPOST.MD pe TWITTER!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nume: *
Adresa de email: *
nu se publica
Sit web
Comentariul*
 

 
 
 
De acelasi autor
 
 

Sfaturi de beauty pentru 2015

 

Înnoirea fardurilor, folosirea unor produse ce oferă protecţie solară şi mai multă odihnă se numără printre sfaturile de înfrumuseţare şi întinerire pe care le poti adopta in 2015. Iata cateva sfaturi oferite de specialistii din online: Faceţi curat în trusa de machiaj Produsele de machiat ar trebui schimbate de două ori pe an. Aruncaţi orice... (2 Sfaturi de beauty pentru 2015 )

Ulei de măsline: efecte miraculoase pentru frumuseţe!

 

Există numeroase creme şi remedii cosmetice pentru piele, iar produsele gata preparate sunt, într-adevăr, convenabile şi uşor de folosit. Dar utilizarea uleiului de măsline ca atare sau combinat cu alte ingrediente poate face miracole! De fapt, folosind atât uleiul de măsline din sticlă cât şi săpunurile şi produsele pe bază de ulei de măsline pentru... (1 Ulei de măsline: efecte miraculoase pentru frumuseţe! )

Migdale pentru inimă sănătoasă

 

Migdalele menţin sănătatea inimii şi combat celulita, au relevat şase studii noi efectuate de cercetătorii americani, prezentate la Congresul Societăţii americane pentru nutriţie din San Diego, informează dailymail.co.uk, citat de Mediafax. Conform celor şase studii ale cercetătorilor americani, migdalele sunt bogate în nutrienţi, în grăsimi mononesaturate benefice şi vitamina E, cu efect protector împotriva razelor ultraviolete şi... (4 Migdale pentru inimă sănătoasă )

 
 
Vezi toata lista de bloggeri
 
 
 
Ultimele
Comentarii

Foarte tare sfaturile de beauty! Multumim !

Great article! That kind of information is shared on the internet. Come and consult with my website. Thank you

I really thank the website owner for sharing this impressive article here. Watch movies for free

天津市民晒"低碳账本" 排碳"大户"燃气和私家车昨天是首个“全国低碳日”,在天津经济技术开发区,不少家庭都有一本低碳账本,平板模温机,&

 
 
Vrei ca textul tau sa fie publicat aici?
Scrie-ne la info@blogspot.md

Vom publica acele articole care oferă perspective noi asupra temelor dezbătute în spațiu public și demonstrează o buna cunoaștere a subiectului abordat.

Inscrie-te acum sau Solicită blog