BlogPost.Timpul.md

Eu …reclam Coca-Cola!

Eu încerc să-mi amintesc care dintre produsele sănătoase şi utile organismului uman a avut parte de campanii de marketing atât de bine puse pa punct precum reclamele la produsele cu zahar adăugat şi acizi, de genul Coca-Cola?Nu reuşesc să-mi amintesc campanii de publicitate invazivă la legume, fructe, apă plată sau produse lactate, din păcate…

Campaniile de publicitate în care sunt exploatate sentimentele umane, unde povestea, eroticul şi explotarea orgoliilor noastre merge până la extremă, sunt create de persoane care ştiu cum poate fi manipulat psihicul uman.

Din păcate în majoritatea ţărilor din lume cea mai multă publicitate se face produselor care în esenţă sunt otrăvuri diluate, care acţionează încet şi sigur – creând dependenţa şi afectând drastic calitatea vieţii – precum Coca Cola.

A avea succes în vânzări – investind relativ puţini bani în calitate şi promovare – presupune a folosi nume personale şi a vinde prin transfer de încredere: este produsul pe care îl foloseşte (ÎMPARTE o Coca-Cola…un prieten, un om cunoscut, un lider de opinie, un jurnalist, şi cei mai populari oameni din Facebook. Evident că începi să-ţi doreşti şi tu miraculoasa/populara băutură care apare în ochii tăi pe panouri, în vitrine, în albumele prietenilor tăi!

Coca-Cola-personalizata (1)

Da, eu tot am Coca-Cola personalizată, pentru că pe mine nimeni nu m-a întrebat dacă eu vreau ca numele meu şi al organizaţiei din care fac parte să apară pe produse pe care eu nu le folosesc şi nu le recomand nimănui. Eu am urmărit euforia de e Facebook, fiind sigură că urmează ca o cutie – care costă cu tot cu livrare maximum o sută de lei – să ajungă şi la mine. Logica este simplă şi asemenea cutii vor ajunge încet-încet la fiecare dintre cei care au câteva mii de prieteni pe Facebook. Oamenii din media ştiu cel mai bine că trebuie să rosteşti numele interlocutorului pentru a-l face atent, a-l flata, a-l manipula – dar aceasta nu i-a încurcat să se avânte să promoveze masiv şi gratis un produs nesănătos, numai pentru că are încleiat pe el o peliculă cu numele propriu.

Dacă cineva propunea persoanelor publice din R. Moldova să facă, pentru o sută de lei, publicitate la Coca-Cola pe paginile personale de Facebook, puţin probabil că ar fi existat doritori. În schimb dacă acea sută de lei s-a materializat în propriul nume şi a avut elementul de cadou – avalanşa celei mai ieftine şi mai mari campanii publicitare printre internauţii din R. Moldova a şi pornit a gâlgâi pe toate canalele care pot invada psihicul uman.

Dacă cei de la Coca-Cola tot s-au gândit la mine ca instrument ieften de promovare a produsului lor eu sunt gata să fiu protagonista unui clip despre cum poţi arăta dacă bei suficientă Cola. Zic acest lucru pentru că eu am mai multe kilograme în plus, lucru care se întâmplă oricărei persoane care consumă excesiv calorii, şi mai ales carbohidraţi. Toată lumea care s-a implicat în activitatea voluntară de promovare a Coca-Cola ar trebuie să vadă AICI care este cantitatea de carbohidraţi prezentă în Cola, comparativ cu cantitatea prezentă în alte băuturi periculoase pentru sănătatea umană.

Coca-Cola

Pentru CONCLUZII DESPRE IMPACTUL CONSUMULUI DE PRODUSE „RECLAMATE” am cerut câteva date statistice şi medicale de la experţii din cadrul Centrului pentru Politici şi Analize în Sănătate (PAS):

Circa 50% dintre persoanele adulte din R. Moldova sunt supraponderale, inclusiv 15% sunt obeze. Ponderea persoanelor obeze este mai mare în mediul urban (16,3%) în comparaţie cu mediul rural (14,7%), precum şi printre femei (17,1%) în comparaţie cu bărbaţii (13,3%). Obezitatea creşte proporţional cu vârsta: de la 1% în grupul de vârstă 18-24 ani până la 25% în grupul de vârstă 45-65 ani, după care descreşte. Patruzeci şi una la sută dintre persoanele care suferă de boli cardiovasculare sunt supraponderale şi alte 31% sunt obeze. Patruzeci şi una la sută dintre persoanele cu hipertensiune arterială sunt supraponderale, iar 33% sunt obeze.

Băuturile nealcoolice, inclusiv Coca-Cola, sunt produse cu valoarea nutriţională redusă, dar care aduc în organism cantităţi importante de energie. Ele conţin zahar adăugat şi acizi şi nu conţin  nutrimente necesare organismului uman, precum proteine, vitamine, minerale.

RESPECTIV, consumul băuturilor nealcoolice şi al altor produse cu densitate energetică înaltă duce la supragreutate şi obezitate, diabet de tip 2, boli cardiovasculare, unele tipuri de cancer şi alte boli, dizabilitate şi moarte prematură. Acizii distrug smalţul dentar, provocând carii. Din aceste considerente băuturile nealcoolice nu sunt recomandate pentru consumul zilnic în cadrul unui raţion alimentar sănătos. Principalul lichid de care organizmul uman are nevoie este apa potabilă de calitate şi acest lichid trebuie promovat pentru consum.

Publicitatea agresivă a băuturilor nealcoolice – şi a altor produse alimentare cu densitate energetică înaltă şi valoare nutriţională redusă – afectează comportamentul populaţiei contribuind la formarea obiceiurilor alimentare dăunătoare sănătăţii. Cei mai vulnerabili şi mai sensibili la “poveştile de succes” spuse în spaţiul public sunt copiii….

Voi chiar vreţi ca copii voştri să fie obezi, diabetici, cu dinţii cariaţi şi să facă astfel parte din povesta personalizată a Coca-Cola?

sursa: senin.ladyclub.md

blogpostt

Dacă ți-a plăcut acest articol, urmărește BLOGPOST.MD pe TWITTER!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nume: *
Adresa de email: *
nu se publica
Pagină web
Comentariul*
 

 
 
 
De acelasi autor
 
 

Sfaturi de beauty pentru 2015

 

Înnoirea fardurilor, folosirea unor produse ce oferă protecţie solară şi mai multă odihnă se numără printre sfaturile de înfrumuseţare şi întinerire pe care le poti adopta in 2015. Iata cateva sfaturi oferite de specialistii din online: Faceţi curat în trusa de machiaj Produsele de machiat ar trebui schimbate de două ori pe an. Aruncaţi orice... (2 Sfaturi de beauty pentru 2015 )

Ulei de măsline: efecte miraculoase pentru frumuseţe!

 

Există numeroase creme şi remedii cosmetice pentru piele, iar produsele gata preparate sunt, într-adevăr, convenabile şi uşor de folosit. Dar utilizarea uleiului de măsline ca atare sau combinat cu alte ingrediente poate face miracole! De fapt, folosind atât uleiul de măsline din sticlă cât şi săpunurile şi produsele pe bază de ulei de măsline pentru... (1 Ulei de măsline: efecte miraculoase pentru frumuseţe! )

Migdale pentru inimă sănătoasă

 

Migdalele menţin sănătatea inimii şi combat celulita, au relevat şase studii noi efectuate de cercetătorii americani, prezentate la Congresul Societăţii americane pentru nutriţie din San Diego, informează dailymail.co.uk, citat de Mediafax. Conform celor şase studii ale cercetătorilor americani, migdalele sunt bogate în nutrienţi, în grăsimi mononesaturate benefice şi vitamina E, cu efect protector împotriva razelor ultraviolete şi... (5 Migdale pentru inimă sănătoasă )

 
 
Vezi toata lista de bloggeri
 
 
 
Ultimele
Comentarii

  来源:   &nbsp,压瓦机厂,压瓦机;   &nbsp,60-200mmC型钢成型设备; 当前位置 数控止水钢板机 全自动天沟压型机 数控钢板止水钢板机 &nbsp,咬口机功率; &nbsp,河北金利;

Overnight,lows not only can they how to drop into the a lesser number of for additional details on medial 50s…

压瓦机|琉璃瓦机|彩钢瓦设备|三层压瓦机|C型钢机|复合板机_泊头华茂数控彩钢设备制造厂 选购压瓦机网址 Q    Q:59458991       49870222     邮 箱:59458991@q

Thank you for the sensible critique. Me & my neighbor were just preparing to do some research on this. We…

This made me teary! It started with the photo of Morgan and her Koda. Then they fell when I saw…

 
 
Vrei ca textul tau sa fie publicat aici?
Scrie-ne la info@blogspot.md

Vom publica acele articole care oferă perspective noi asupra temelor dezbătute în spațiu public și demonstrează o buna cunoaștere a subiectului abordat.

Inscrie-te acum sau Solicită blog