Mi se pare foarte ironic faptul că “Facebook for every phone”, o aplicație oficială care aduce FB și pe telefoanele “dumb”, cele vechi, are peste 100 de milioane de utilizatori, în timp ce un smartphone gândit special pentru Facebook n-a avut niciodată succes.
Nu sunt multe date disponibile, dar HTC First, de exemplu, un smartphone nou lansat și axat pe Facebook, s-a vândut în câteva zeci de mii de bucăți la AT&T și asta după ce au scăzut prețul de la 99 de dolari la 0,99 dolari. Da, 0,99, cu abonament.
Adică ai spune că la 100 de milioane de oameni care se chinuie cu Facebook pe un ecran mic de pe un telefon cu taste (am stat și eu în metrou lânga o femeie care citea FB de pe un Samsung vechi, de mi-am făcut cruce de 3 ori ca să nu mă deoache), poți găsi și câțiva care să-și dorească un smartphone făcut special pentru Facebook. Sau poate doar l-am vândut în țările greșite.
Mai multe detalii despre F4EP găsiți aici.
via All Things Digital.
sursa: nwradu.ro
